duminică, 12 aprilie 2015

Hristos a inviat !

Așa cum spune și titlul, Hristos a inviat ! Astăzi sărbătorim cel mai mare praznic din istoria credinței. Imi doresc ca Sfintele Paști să aducă lumină in sufletele voastre, să păstrați această lumină sfântă coborâtă in Ierusalim in mintea și sufletele voastre incă vie, arzând, și să vă bucurați de Sfintele Paști.
Astăzi a fost o zi minunată, in care m-am bucurat de Invierea Domnului. Toată ziua a fost soare... florile au fost inflorite... a fost o zi minunata !  
Trebuie să vă spun...:)) nu că m-aș lăuda. Sper că și voi ați postit măcar o zi. :)) Vineri a fost ziua mea, am mâncat de două ori in zi foarte puțin... așa că azi mi-am sărbătorit ziua.  
   Săptămânca patimilor a fost o săptămânca in care m-am pregătit atât trupesc și sufletesc pentru Sfintele Paști.
   
    Și desigur că m-am aprovizionat cu cărți și iar am inceput să le devorez entru a le putea face recenzie...  Cum să nu? :)) Mi se pare că deja am prea multe cărți de-ale lui Honore de Balzac in bibliotecă. Dar totuși... nu mă pripesc. M-am aprovizionat de ziua mea și cu ceva autori spanioli, portughezi, români... Și o informez in mod special pe Sayuki că o am și eu pe Lorelei... deci gata, să văd și eu de ce atâta zarvă pe blogul tău pentru ea, dar cum știu că tu ințelegi clasicii grei, desenezi manga, ai atâtea cărți...  cred că ai dreptate in legătură cu Lorelei, deci fii pe fază, vine recenzia pachet pentru tine. ☺
   
    Și cum nu se putea altfel, normal că drăguța de mine am mâncat super multe prăjituri, pregătite de mine și de mama mea. Sincer, au ieșit bune. Cu excepția faptului că acum câteva ore inainte să mă apuc să intru pe blog am exagerat puțin și am avut simptome de bilă leneșă (nu râdeți!) sau mai bine spus mie așa mi s-a părut iar sora mea mai mică (da, spiridușul ăla) a zis că sunt o ciudată. (a spus-o dat fiind că ea iși inchipuie chestia asta in genul... unui om umflat ca o bilă.)

     Și ca să trecem de la scenele de umor (nu amor, fraților) vă povestesc că am acaparat jumătate de colecție de romane de dragoste. Eu sincer vă spun că nu sunt amatoare, nu le prefer deloc... insă prin cărțile ce le-am luat recent am găsit niște autori care știu să impletească impreună cu intriga asta adolescentină și amoroasă cu acțiune. Yay, nu-i așa, fără acțiune... e doar sirop. Deci pam-pam fiți pregătiți, Simina vine cu recenziile romanelor de dragoste ale lui Balzac, Miguel nu știu cum, și alți autori ridicați pe culmile podiumului datorită telenovelelor transpuse pe hârtie, in cărți. Deci voi vedea și eu cum stă treaba cu aceste... siropuri. Ok,ok, nu e chiar așa, il admir pe Balzac și alții, dar vă dați seama că trebuie să experimentez și eu !

               Și ce-aș mai putea să vă povestesc? V-am făcut să râdeți, v-am dat noutăți... am promis și o recenzie... aș putea doar să spun că... blogul este inscris in topul blogurilor de cărți ! In bara din dreapta aveți banner-ul pe care puteți da click să il votați. Nu e târziu ! Iar acesta nu e un concurs. Le urez succes tuturor bloggerilor ce și-au inscris blogul.
           Vă mai urez incă odată sărbători fericite, și fiți pe fază, in curând voi posta următoarea recenzie !
   

                                                             V-am pupat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu