luni, 6 iulie 2015

Ce am citit in luna iunie

Bună ! 

Acum că a venit vara, lecturiștii sunt mult mai harnici. Și da, mă refer la noi, cititorii, sper să fim cu toții harnici. Eu, drept să vă spun nu am fost deloc harnică - comparativ cu ce au citit alții, pentru că altora le-am numărat și 20 de cărți (aproape) cum e aici .
Eu nu prea am fost harnică, dar vă promit că nu se va mai intâmpla cel puțin luna asta.

Iată cprțile pe care le-am citit in luna iunie, deși nu sunt in număr prea mare:

1.„Casa secretă  de Edgar Wallace”. Mi-a plăcut mult cartea, o carte polițistă ce te ține cu sufletul la gură și scrisă dramatic de... bine !  Recenzia aici.
2. „Omul care a jefuit orașul” de Sven Elvestad. O carte frumoasă, din care poți invăța multe lucruri. Tot polițistă, scrisă de autor norvegian. Recenzia aici.
3.„Maigret și hoțul leneș” de Goerges Simenon. Frumoase cărțile din această serie ! Tare-mi place detectivul ăsta, și in același timp autorul ăsta ! Recenzia aici. 
4.„Minciuni Oficiale” de David Heylen Campos. Frumoasă carte, deși la inceput credeam că va fi tare ciudată ! Dar, pe parcurs ce o citeam și dădeam paginile, descoperind noi informații, lectura devenea ușoară și palpitantă. Recenzia aici.
5.„Asasinul acordă interviuri” de Mircea M. Ionescu. O carte polițistă extrem de bună, de un autor român ! Nu credeam vreodată, dar a fost foarte bună ! Chiar, chiar foarte bună ! Recenzia aici.

Aștept să imi spuneți și voi ce ați mai citit.
Simina S.

4 comentarii:

  1. Andrei e un fenomen, ce să mai?! Glumesc. :)) Oricum, serios vorbind acum, cititul nu este o competiție, deci e foarte okay cât ai citit tu, atât timp cât tu te-ai simțit bine făcând asta. Și eu am citit tot 5 cărți am citit, hihi. E drept, la mine două dintre ele au fost scrise de Schmitt (deci au fost incredibil de scurte), daaar e okay, sunt fericită că am citit două cărți care mi-au plăcut extrem de mult, anume "Exuvii" de Simona Popescu și "Ghici cine moare primul". Dacă vei avea vreodată ocazia să le citești... go for it!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu am citit cărți scurte, mai ales „Interviu cu un vampir” și „Maigret și hoțul leneș”. Luna asta voi fi mai harnică... sau voi incerca.
      Știu că nu e o competiție, dar dat fiind că vara e timpul de citit, timpul liber de citit de fapt, încerc să știu hărnicuță. :))
      Mulțumesc pentru faptul că ți-ai făcut timp să citești postarea :)
      Spor la citit și luna asta !

      Ștergere
  2. Frumos ! Eu nu am citit atât... :))
    Pot să spun că am toate cărțile de aici, pe care le-ai pomenit, pentru că tot am spus eu că le voi lua, dar de citit n-am spus.... de fapt da, am zis multe. Deci le voi și citi, fii fără frică !
    :)
    Sper ca luna asta să citești ma mult. :)

    RăspundețiȘtergere