sâmbătă, 15 august 2015

Premiile Liebster

Salutare !
Am primit un TAG de la Anddeea și m-am lăsat așteptată. Dar... uite că l-am făcut !


1.Te-ai gandit vreodata sa faci vlogging?
Ăm... da... înainte să am blogul, mă gândeam să fac booktube, dar no, just say no.
2.Care este genul tau preferat de muzica?
Uh... păi... acum pot să enumer toți artiștii mei preferați ?  Tot ce înseamnă Kwabs, Maitre Gims,  Years&Years, și alții. Dar îs cei mai faini, mai tari decât David Guetta.

3.Despre ce iti place sa scrii cel mai mult?
Uh, despre orice. Despre cărți ?  Îmi place să scriu... cărți :)) și pe blog. Nu că aș fi scris vreo carte dar oricum vă las în dilemă, pentru că primul capitol nu e finalizat încă, dar măcar m-am gândit la persoanje și toate acțiunile, iar primul capitol este măcar... început !
4.Care sunt planurile tale de lectura pentru luna asta?
Păi... să finalizez Read-a-thon-ul ? Voi face o postare individuală cu asta.
5.Ai vrea sa participi la Summer read-a-thon'ul de pe blogul Anddeea?
Păi, am participat, dar... adică... nu am participat, voi face o postare despre asta și, da, îl voi face de luni până vineri.
6.Ce hobbyuri ai?
Cititul, tenisul, desenatul, urmărirea nației Discovery Channel, făcututl de prieteni noi, să fiu bonă. (da, da nu râdeți). Și altele, însă multe nu-mi vin în minte, fac postarea pe... fugă. De exemplu mai am și blogul și gătitul, și grădinăritul, și... mda. Și fotografiile din natură.
7.Prietenii tai sunt cititoti fideli al blogului pe care il detii?
Da, dacă te referi la prietenii adevărați.
8.Ce iti place cel mai mult la blogurile pe care le urmaresti?
Oh... oamenii care scriu pe ele și subiectul acelor bloguri. (salutări tuturor bloggerilor, vă iubesc mă)
9.Motto'ul dupa care te ghidezi in viata e...
„Niciodată nu spune niciodată”. „Pray for love”. „Perseverează”. „Ascultă Kwabs”. „Zâmbește”. „Citește”. Am o listă întreagă, dear ! My dear.  
10.Dupa ce criterii iti organizezi cartile?
Păi... după mărime și gen, cred. Și după... cele care mi-au plăcut și nu mi-au plăcut. Am câteva pe care nu dau nici un leu. Adică vreau să spun că n-aș mai da.
11.Ai un sfat legat de blog pentru mine?
Continuă, postează și mai mult, fă mai multe TAG-uri geniale ca ăsta. :))

TAG-ul merge la... Dasia Roxena și Alina. :)
Simina S.






6 comentarii:

  1. Frumos, eu chiar mă gândeam dacă mai psotezi astfel de... tag-uri :))))
    Sunt foarte drăguțe și aduc o perspectivă nouă.
    Frumos, eu sper să îl facă și bloggerii amintiți, să-l citesc și la ei ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, știu că-s foarte... drăguțe.
      Pupici !

      Ștergere
  2. Hihi, ce frumos. Îmi plac tag-urile astea !
    Pupici, și salutări !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heeeei, Diana, dar de când n-ai mai fost tu pe aici ?! :))
      Eu am încercat să fac ceva distractiv, și chiar a fost.
      Enjoy !

      Ștergere
  3. Ai putea să apuci de booktube, e o comunitate super şi din 'cauza' ei m-am apucat şi eu ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ar fi, însă nu cred că aș avea timp. Deși toți de pe-acolo sunt tare drăguți și îi urmăresc în continuare, nu cred că mă voi apuca de booktube. :)
      Pupici !
      Apropo, tu ești grozavă ^^ ador toate clipurile tale, sunt minunate și vreau să continui. :)

      Ștergere