duminică, 2 august 2015

○Read-a-thon 2015 !○ →


Salutare, dragii mei. Astăzi revin cu o veste tare drăguță, chiar foarte drăguță. Particip la un read-a-thon ! Ihaa ! Pentru prima oară, deci abia aștept să înceapă, va fi... minunat, știu asta, da, știu !
Va trebui, ca timp de o săptămână, să citești fără încetare... da, cinci cărți.
-să citești o carte pe care vrei de mult timp să o citesti
-să citești o carte clasică
-să citești o carte achiziționată recent (sau primită)
-să citești cartea preferată a unei persoane dragi ție
-să citești o carte pe care ai evitat până acum sa o citești

Sper să pot să citesc aceste cărți, pe parcursul read-a-thon-ului. Și, încă ceva, e rost de un concurs pe-aici. Ori azi, ori mâine îl voi posta, va fi un concurs cu premii minunate... cărți ! Deci vă rog să fiți pe blog, nu se știe niciodată când poți câștiga cărți, aici. Vă aștept !
Simina S.

10 comentarii:

  1. Te-am nominalizat ^_^ http://visepierduteintrestele.blogspot.ro/2015/08/premiile-liebster.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, îmi pare rău că nu am văzut mai repede dar de 3-4 zile n-am mai intrat. Promit să compensez lipsa, și merci mult, îți promit că fac această leapșa cât pot de repede ! Pupici !

      Ștergere
  2. Din păcate n-am putut participa la acest maraton, am avuta atâââââtea cărț de citit, Doamne. Și încă am! :)) Și dacă mi se mai și impune să citesc ceva anume, nooo, n-am să fac asta. (hug) Ai participat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dada, desigur. Și mă bucur tare mult.
      Eu am foarte multe cărți de citit, de făcut referate, de învățat și de terminat 7 culegeri. (hug, așa-i??)
      Eh, și pe lângă asta învăț japoneză și spaniolă acasă, sunt obligată să fac teme cu sora mea mai mică, mai trebuie să-mi ajut bunica (da, ea, nu știi cum mă pune la treabă, Andrei, maniaca :'( ) șiiiii să citesc. Și să fac recenzii... și, voiam să spun că nu ești singurul ocupat, dar ce-i drept ești foarte ocupat. Mercii de vizită !

      Ștergere
  3. Mult spor la citit! Sper să îți îndeplinești scopul! :D
    Și eu trebuie să fac teme cu sora mea mai mică, dar cu siguranță cu ai multe de făcut decât mine! :o Înveți japoneza și spaniola? Wow. Cum merge, cum reușești? Ai cărți sau înveți prin tutoriale online?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ! Câți ani are sora ta mai mică ?
      Eu învăț de pe net, deși am o prietenă din Japonia care... știe mai bine română decât japoneză, însă ea mă mai ajută.
      Am de gând să-mi cumpăr cărți de medicină naturistă, despre plante, care sunt în japoneză, și vreau să știu limba. ^^ E mai greu dar am multă ambiție, deja știu 30%, tot cresc. :D
      Enjoy!

      Ștergere
    2. A trecut în clasa a 2a, e încă micuță, dar are de citit deja Amintiri din copilărie, de învățat tabla înmulțirii + 2 culegeri. :)) Feeeelicitări! Mă bucur că ai ambiție și chiar sper să ajungi în punctul pe care ți-l dorești.

      Ștergere
    3. Sora mea trece în clasa I, și încerc să scriu mult cu ea, s-o învăț să citească, și chiar am învățat-o tabla înmulțirii cu doi. Ce să mai spun de calcule... cu care ne înțelegem destul de bine, doar când avem chef ! =))
      Felicitări surioarei tale, urează-i mult succes !

      Ștergere
  4. Heeeeiiii ! Am văzut că read-a-thon-ul e ceva super distractiv și... special. Cred că am să particip și eu ^_^ :)) Mult spor, eu sper să termini de citit toate cărțile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Speer
      Mulțumesc pentru părere, sper să participi și tu.

      Ștergere