marți, 1 septembrie 2015

Câștigător concurs

Bună !
Astăzi voi alege câștigătorul... de fapt l-am ales. I-am ales. Sunt doi câștigători, așa cum am spus. Primul, Angii A iar al doilea Ozy. După cum spuneam, primul câștigător își va putea alege cartea, iar al doilea va avea în mână a doua carte.
Cărțile au fost:
○Jurnalul secret al Laurei Palmer de Jennifer Lynch;
○Interviu cu un vampir de Anne Rice.

Vă rog să îmi tirmiteți datele voastre cel mai probabil pe facebook aici sau prin email la selisteansimina@yahoo.com .
Angii, te rog să-ți alegi cartea, pentru a-i putea înmâna lui Ozy cealaltă carte ^^ .
Iar voi, ceilalți cititori, vă rog să stați cu ochii pe blog, în curând va avea loc un nou concurs, deci multe șanse la noi cărți.
Vă mulțumesc tuturor pentru participare !
Simina S.

13 comentarii:

  1. Ce surpriză plăcută! :) Mulțumesc frumos, Simina! Aș dori "Jurnalul secret..". :3
    Felicitări și ție, Ozy!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper s-o citești sănătoasă și fericită ! În curând va ajunge la tine :3

      Ștergere
  2. Felicitari castigatoarelor si lectura placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru participare ! Stai pe-aproape, în curând noi concursuri ! Te îmbrățișez virtual :3

      Ștergere
  3. Felicitări câştigătoarelor! Abia aştept următorul concurs. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În curând va fi aici ! Mulțumesc și ție pentru participare, draga mea June !
      Enjoy !

      Ștergere
  4. Mulțumesc mult, Simina! O surpriză cu adevărat plăcută!
    Felicitări, Angela! Să înțeleg că mă aleg cu ”Interviu cu un vampir”?
    O zi minunată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur, desigur, alt val de felicitări pentru draga Ozy ! :)) Te rog, încă odată să iei legătura cu mine pentru a trimite datele. Mulțumesc și eu !
      Enjoy !

      Ștergere
    2. Bună! Am trimis mail și voiam să știu dacă ai primit ceva. Dacă nu, încerc iar! Mulțumesc!

      Ștergere
    3. Acum am văzut, mulțumesc că m-ai avertizat. Eu nu sunt foarte familiarizată cu mail-urile, dacă mă crezi, acum ceva timp am învățat să trimit nul, în urmă cu o lună, două, și da, ți-am răspuns. În curând voi pune coletele ! Pupici !

      Ștergere
  5. Felicitări ! Aștept noi concursuri, Simina, dat fiind că nu pot să-mi stăpânesc violenta-mi ipocrizie de-ați spune că nu mă las până câștig.
    Se pare că invidia stimulează protocolul. :)))
    Felicitări tuturor, și încă odată, noi concursuri, scumpă cititoare ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh, trebuie să scapi de invidie. Asta am învățat și eu :))))
      Desigur, în curând noi concursuri.
      Pupici !

      Ștergere