sâmbătă, 5 septembrie 2015

Nou în bibliotecă (II)

Bună !
Azi revin cu o nouă postare „Nou în bibliotecă”. Deci, să începem, căci știți cum se spune, când pierzi vremea, și pâinea se răcește...



Nu sunt fană a celor doi, nici măcar nu știu cine sunt dar cartea are tot felul de... articole ciudate și caricaturi la fel de ciudate, amuzante și... mda, ciudate. Și n-are zahăr! De ce ?! De ce fără zahăr ?! De ce ?! Dar stați liniștiți, sunt aici să vă umplu de diabet !




Oh, cu siguranță cea mai bună carte dintre toate aceastea pe care le-am prezentat ! I-am făcut și recenzie, a devenit cartea mea preferată, și, desigur, vă invit s-o citiți și voi. Aș mulțumi din nou dar dacă o mai fac, n-o să mă mai opresc.

Și, ca un mic bonus, pentru că eu  nu am avut prea multe de prezentat, și ca un avans al postărilor pentru piticii (ne)îndrăgostiți de lectură, am câteva noutăți și recomandări de făcut.
Aceste patru cărți, desigur, din biblioteca Dianei, dulcea și nesuferita mea surioară, care sunt dintr-o colecție minunată de povești pe nivele, le recomand tuturor copiilor care nu vor doar o poveste atrăgătoare, ci și primi pași ușori spre tainele lecturii și a cititului, desigur, și ca totul să fie mai ușor, sunt secționate pe nivele.
Nivelul I.

Nivelul II.

Încă două cărticele superbe. (a doua: „Prințul cel vrăjit”).


Cred că deja vă gândiți că picii ar fi extrem de bucuroși de ele, mai ales uitați-vă la ilustrații ! Doamne, Dumnezeule, ce frumoase și colorate sunt !

Cam atât pentru azi. Aștept să-mi spuneți ce noi achiziții ați mai făcut. V-am pupat !
Simina S.


3 comentarii:

  1. Căăărți frumoase, cărți, cărți! :)) Îmi plac gusturile tale, citești cărți așa vechi, dintr-alea, care merită scoase la iveală. Felicitări și așteptăm recenzii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hihi, mersi, mă bucur că am reușit și eu o postare de genul. Curios, se pare că doar eu am fost atinsă de invidie în trecut (păcat că acesta nu e îndepărtat). Dar vindecarea vine odtă cu boala (hug) șiiiii cu cărțile. Abia aștept să le devorez, deocamdată încerc să diger și termin „Singur pe lume” de Hector Malot care este chiar frumoasă și sper s-o termin cât mai repede. Sper, îndeosebi, să lecturez cât mai mult, cât mai am șansa. Zi frumoasă și însorită, deși în curând ne vor apuca ploile de toamnă, nelipsite ! :)

      Ștergere
  2. Minunat ! Așteptăm recenzii... și concursuri ! Doar ce, vrei să le ții numai pentru tine?!

    RăspundețiȘtergere