marți, 13 octombrie 2015

The Coffe Book Tag (^^)

Salutare !
După ce am făcut o recnzie unei cărți minunate, și anume „Domnul Tic și alte iubiri de pe Mușatini” revin cu o leapșă tare frumoasă. Deși eu nu beau cafea, adică am băut de câteva ori la îndemnul prietenilor ca să facă mișto grav de mine dar sincer urăsc cafeaua. Sub orice fel. Însă leapșa asta e mirifică ! Genială, așa că m-am bucurat când Yuki m-a nominalizat. See ya !

1. Cafea neagră: O carte în care intri cu greu, dar care dispune de mulți fani.
Hmmmmm... „Fluturi”, de Binder. Cartea asta e absolut un fel de a spune „Hai s-o enervăm pe Simina cu cele mai noi clișee”.

2.Peppermint mocha: Numește o carte/serie care devine mai populară pe durata verii sau în zile festive.
Uh, pot să zic „Spărgătorul de nuci”? Cred că de Crăciun e foarte populară povestea dar în afară de asta mai zic iar și iar cartea/cărțile cu amante și soții care-s populare de Vlantine's Day. No, nici eu n-am înțeles ce-am zis.

3.Ciocolată caldă: Care e cartea preferată din copilărie?
Doamne, serios, nu putea să fie cele o mie de cărți preferate ? „Aventurile căpitanului Balivernă” de A. Nekrașov și altele.

4. 2 shoturi de expresso. O carte care te-a ținut în priză de la început până la final.
„Femeia în alb”, „Iubire oarbă”, de Wilkie Collins.

5. Starbucks: Numește o carte pe care o vezi pretutindeni.
„Suge-o Ramona”. Ohhhh.  


6. That hipster coffee shop (aici am schimbat puțin naționalitatea autorului): Oferă-i unui autor român recunoștință. Care este acesta?
Laura Baban.

7.   Oops! Din greșeală am luat cafea decofeinizată: Numește o carte de la care așteptai mai mult.
„Fluturi”.

8. Amestecul perfect. Numește o carte care a afost atât amară cât și dulce, ca într-un final să fie satisfăcătoare.
„Iubire oarbă” de Wilkie Collins.

Cam atât. Sper că v-au plăcut răspunsurile mele. Mai departe dau leapșa Dariei de la Cărțile Nopții și lu' Angii. 

4 comentarii:

  1. Siminaaaa!Eu am primit leapsa de la Daria, si trebuie sa recunosc, iti citesc toate postarile, si ca de fiecare data ai reusit sa ne surprinzi cu ceva nou si interesant.Te pup,Simina!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Carla. Leapșa a fost inițial făcută de Yuki și desigur am primit-o și eu de la ea. Deși nu-mi place cafeaua, tot m-am distrat. :D

      Ștergere
  2. Cum spunea Carla, mereu ai ceva frumos pe-aici. Mulțumim, e foarte furmoasă leapșa, mie-mi place tare mult. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult, Panda, te îmbrățișez. :)

      Ștergere