vineri, 1 ianuarie 2016

Retrospectiva anului 2015

Iată-ne, dragi cititori, într-un nou an plin de bucurii și speranțe, reușite, credință și iubire, sper eu.

Retrospectiva anului 2015 pentru mine este una bună, întrucât și 2015 a fost. Am întâlnit mulți oameni minunați, am citit cărți, am avut speranță, viața mea e schimbată în bine, și am și eu primul meu sponsor pe blog. Dar să bifăm:
- am adunat fix 56 de urmăritori pe blog (vă mulțumesc);
- am primit mai multe cărți decât mi-aș fi putut imagina. Thanks !;
- mi-am schimbat viața. Nu singură. Dar în bine;
- am vorbit cu scriitori, am și citit cartea unui scriitor înainte să fie publicată, am primit cărți cu autograf de la însuși scriitori, deci da, nu e o laudă, e o realizare;
- am citit multe cărți bune anul acesta, deși am citit și câteva care m-au învățat să le diferențiez pe cele bune de cele rele;
- am descoperit cu adevărat ce înseamnă să fii scriitor, întrucât am vorbit și m-am împrietenit cu atâția ! Și mă credeți sau nu înainte nu prea știam eu ce-i asta. Nu știam multe. ;
- am vorbit la telefon fix... vreo 50 și ceva de ore. Da. Cu Daria. Sălllll Daria;
- am cam făcut vânt de prin viața mea persoanelor care nu... meritau ! ;
- și, bă, am reușit să strâng un număr de cărți considerabil. Deci e bine;
- primul meu sponsor: Editura Herg Benet.
- mi-am făcut atâția prieteni încât îmi dau seama că nu-s singură printre oameni, cu oameni.

Și altele. Și altele. Și... da, altele, previzibil, nu ? Și voi. Voi să-mi ziceți ce-ați mai făcut. :)

2016. THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAA ! 
Simina

14 comentarii:

  1. Felicitări pentru toate lucrurile pe care le-ai făcut. ^.^
    cea cu vorbitul la telefon, nu în continuu, nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, cum să vorbesc atâta în continuu la telefon ? Deși am vorbit odată cred că trei ore în continuu. Îți dai seama :D

      Ștergere
  2. Ce frumooos, crește și blogul tău pe zi ce trece, mă bucur pentru tine :3
    Mă identific și eu la partea cu cititul unei cărți înainte de a fi publicată. Oare despre cine e vorba, hmm.. :)))
    Succes în continuare, Simina! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hmmmmmm... da, hmmm, știm noi. :D
      Mulțumesc, sper să creascăăăă cââât mai mult. :)

      Ștergere
  3. Siminaaa, anul ăsta să ne prindă ai frumos! Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să ne prindă frumos și glorios și cu promisiuni împlinite :)

      Ștergere
  4. Felicitări pentru reuşite, Simina! Anul 2016 să fie unul mai bun. Să ai multă sănătate, multe succese şi să îți propui să citeşti cât mai multe cărți! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel și tu, Daria ! Să nu uiți ce mi-ai promis că faci la biblioteca aceea și să iei cât mai multe diplome frumoase la concursurile acelea !

      Ștergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumos ! Nici eu n-am citit atâtea cărți câte mi-am propus dar anul acesta sper s-o fac. Frumos tot ce-ai realizat, să sperăm la cât mai multe reușite și cât mai multă îngăduială de la Dumnezeu.
    Te pup !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, la fel. :)
      Te îmbrățișez !

      Ștergere
    2. Mulțumesc, la fel. :)
      Te îmbrățișez !

      Ștergere