marți, 15 martie 2016

Nou în bibliotecă (II)

Bună să vă fie ziua... cât a  mai rămas din ea. Îmi cer scuze pentru faptul că postez abia acum un „Nou în bibliotecă”, deși unele cărți sunt de toamna trecută sau chiar din vară. Pentru că nu vreau ca postarea să fie una lungă, prea lungă, am s-o pun pe mai multe articole, având în vedere că nu de mult timp s-au mai strâns ceva cărți. Dar acum vă prezint acestea... și vă spun că nici postarea asta nu va fi scurtă !

Mai întâi, ea... „Domnul Tic”, căreia i-am făcut recenzie aici. O carte minunată, cu o copertă frumoasă. Are și volumul II, deși eu nu l-am achiziționat - primul l-am primit de la autoare - însă plănuiesc asta. Am să fac în curând și o postare  - de m-ajută Dumnezeu - și despre minunata călătorie a Laurei și-a lui Andrei pe tandem, călătorie ce va urma. :) Dar, până atunci, părerea lui Colorel e că Tic e tare alb. I-ar mai trebui nițel culoare, așa spune el. Uită că botul și burta lui sunt tot albe ! Dar oricum îl îndrăgește pe Tic. Lecturează și el cartea !

Da, din nou, Colorel e prins în cadru. Dar dincolo de asta se află Pongo împreună cu o carte minunată căreia i-am făcut recenzie aici.

Evident, ursul meu călător prin deșerturi a citit „Planeta de aur” și insista să apară lângă carte. Aceasta am primit-o de la autor, am știut pe dată că-mi va plăcea. E pur și simplu minunată, o carte pentru copii și pentru copilul din voi. Recenzia aici.


Un cadou, ce-i drept neașteptat - deși aș fi putut să știu de la-nceput - de la un drag prieten. Profesorul meu, ca să fie mai clar, căruia îi datorez sfaturile bune și ajutorul dat în afara predării unor lecții. Nu am citit-o încă, dar e cartea preferată a unui om cu gusturi literare minunate. Așa că, evident, probabil îmi va plăcea, având în vedere că e și o carte polițistă.

Acesteia i-am făcut recenzie aici și deși nu a fost ceea ce mă așteptam mi-a plăcut. Broscuța și ea colorată insista să ajungă-n poză. A, da, ați văzut coperta ? Nu-i superbă ?


Alt cadou minunat. Și deși n-am plănuit-o pentru lecturile din viitorul apropiat, voi încerca s-o citesc.
Și aceasta, căreia i-am făcut recenzie aici. :)
Aceasta am primit-o în urma unui schimb de cărți cu Anca, o fată minunată. Și tot cu cartea asta am primit și niște semne de carte pe care nu le-am mai fotografiat - pe-asta am s-o fac la următoarea postare.

Altă carte minunată. Recenzia aici.

O carte care n-a fost ceea ce mă așteptam, dar mi-a plăcut. Laura Nureldin scrie cu un stil ușor și frumos - iar pe seama cărții ar ieși chiar și-un film bun. Recenzia aici.


Cam acestea au fost câteva dintre cărțile noi prin biblioteca mea. Deși acum nu mai sunt la fel de noi ! :)

Aștept părerile voastre și să-mi spuneți ce-ați mai primit sau achiziționat. :)

Bucurie. :)


Simina.

4 comentarii:

  1. Vaii, am tot văzut "Domnul Tic" și pe alte bloguri și pare atât de drăguțăă! Cât despre celelalte, "Toate sfârșiturile sunt la fel" am citit-o și eu, m-a surprins plăcut Andrei (recenzia mea o poți găsi pe blog) și sunt curioasă de "Valuri de viață", am tot văzut-o pe internet.
    Să te bucuri de cărți și spor la citit! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Adina ! Da, „Domnul Tic” e minunată. Te invit să vizitezi și „Pe Tandem”, proiectul curent al Laurei Baban și-al lui Andrei Melinte, evident, împreună cu Domnul Tic. :)

      Ștergere
  2. Ce cărți frumoase, Simina. Lecturi cât mai plăcute și așteptăm recenzii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc :) Știu, știu, să-mi intre bine-n cap că trebuie să fiu harnică !

      Ștergere