miercuri, 1 iunie 2016

Prima zi de vară

Salutări !

Da, e întâi iunie, la mulți ani copilului din voi, tuturor copiilor, tuturor oamenilor, să vă păstrați mereu copilul din voi !

Nu am prea multe de spus deoarece m-a pocnit puțin prima zi de vară, azi-dimineață m-am trezit dintr-o dată cu ideea că a venit vara, parcă până-n momentul acela nu mi-aș fi dat seama, de parcă trandafirii agățători n-ar fi înflorit tot mai tare pe zi ce trecea... s-a încheiat și luna mai, și primăvara, de-acum așteptăm vacanța, e mai cald, mai mult soare, mai multe ploi torențiale, de vară, mai multe flori pline de nectar, mai multe gângănii prin aer, mai multe păsări în înaltul cerului... și slavă Domnului că vacanța aduce cu ea și timp liber, adică, știți voi, fără atâtea ore, fără școală și teste, teze... mai mult timp de citit, de ieșit în aer liber, de fotografiat, trei luni în care iarăși creștem, suntem plouați, atinși de raze de soare, citim, scriem, călătorim... personal abia aștept mai mult timp liber, să termin cărțile începute, să citesc altele, să merg la bibliotecă, să postez pe blog... da, așa e, așteptăm cu toții vacanța.

Ei bine, n-am să vă întreb ce planuri aveți pentru vara asta. Pentru că n-avem nevoie de planuri, atâta timp cât iubirea e în inima noastră. Nu avem nevoie de scheme, liste, planuri. Iubirea e singurul plan. E singurul care n-ar putea niciodată să dea greș.




Simina.

3 comentarii:

  1. Foarte frumoasa postarea.
    La multi ani! (copilului din tine :)))
    Te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu stiu ce sa spun, postarea asta mi-a inseninat seara si nici nu stiu de ce :)).

      Ștergere
    2. Ah, mă bucur atât de mult ! Mi-ai făcut seara mai frumoasă !
      La mulți ani și ție, și, da, îți mulțumesc foooarte mult că ai trecut pe-aici și ți-ai lăsat și părerea. Enjoy !

      Ștergere