duminică, 25 decembrie 2016

All I Want for Christmas Book Tag

Am avut plăcerea să fiu nominalizată de Roxi Adina la un tag foarte drăguț de Crăciun. Îi mulțumesc foarte mult și... să-i dăm drumul! 

Vreau să menționez că am încercat să traduc cerințele tag-ului, așa că îmi cer iertare dacă găsiți vreo neregulă în diferența dintre cerințele în engleză și cele în română, traduse de mine.

1. Ce caracter fictiv vrei să-ți lase Moșul sub brad? 


Pe Nono din cartea cu același nume, pentru că e un urs de pluș atât de deștept și sigur s-ar înțelege de minune cu Cocolina, ursoaica pe care am găsit-o sub brad pe când aveam vreo trei ani... 


2. Ce personaj vrei să săruți sub vâsc? 


Bingley.

3. Scrii lista de Crăciun pentru Moșul, care sunt top cinci cărți din ea? 

Vinegar girl de Anne Tyler
The girl nobody wants de Lily O'brien
Un băiat numit Crăciun de Matt Haig
Pânza Charlottei de E.B. White
Kinderland de Liliana Corobca

4. E Secret Santa la Hogwarts, ce îți dorești cel mai mult să primești? 

Nu am citit seria Harry Potter și nu sunt tocmai fană, dar aș vrea cărți. Sunt convinsă că au biblioteci mari acolo, câteva cărți clasice în plus nu mi-ar strica.



5. Dacă ai petrece o zi cu actorii personajelor din filmul după o anumită carte, ce ai alege? 

Actorii din Baltagul.

6. Ce animal fictiv ți-ar plăcea să-l înlocuiască pe Rudolph și să fie capabil să zboare pe acoperișul tău? 

Un unicorn, cu siguranță. 



7. Dacă ai invita zece personaje fictive la petrecerea de anul nou, pe cine ai alege? 

Coraline, Micul prinț, Copila-Stea  din cărțile cu aceleași nume, Jacob, Emma, Enouch, Millard, Hugh, Behir, și Olive din seria Miss Peregrine, deși aș vrea să-i pot invita pe toți deosebiții din această serie.


8. Ce personaj ar face un Moș Crăciun bun (nu din cauza aparențelor, personalitatea contează)? 

Abe din Miss Peregrine.

Crăciun fericit!

Ho-ho-ho, 
Simina.



6 comentarii:

  1. Wii, ce răspunsuri fainee! <3 Da, să știi că au muuulte cărți la Hogwarts! Mă bucur tare mult că ai făcut tagul, Siminaa, pupici! *.*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu mă bucur că am făcut tag-ul, Roxi, și mulțumesc din nu pentru nominalizare!
      Ah, dacă au într-adevăr multe cărți la Hogwarts, înseamnă că n-o să-i deranjeze să se lipsească de câteva. :D

      Ștergere
  2. Si eu tot e Nono mi l-as dori, s-ar iprieteni cu ursuletul meu, Bogdanel, pe care il am de atata timp ca am si uitat cat a trecut :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iooi, da, cartea aceea îți aduce aminte enorm de tare de copilărie și parcă te face să-ți dorești să fii iar copil și să te joci cu prietenii de atunci, jucăriile. :D Ce frumos că și tu păstrezi jucării de când erai mică! ♥ Sper să citești cât mai repede Nono. :D

      Ștergere
  3. Frumoase răspunsuri, Simina! Și eu am tare multe jucării vechi pe care le păstrez și care îmi aduc aminte de copilărie. ♥

    Oh, și da, nu mă așteptam să zici că ai vrea să mergi în oricare împărăție din basme. Dar îmi dau seama că ar fi genial să se întâmple asta, să poți alege din oricare lume fantastică, fie ea creată de frații Grimm sau de oamenii vechi care au păstrat aceste basme din folclor. :D
    Vai, și actorii din Baltagul?! Ciudat, nu-mi dau seama ce-aș avea să-i întreb. :D

    Frumos tag, Simina! Mulți pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Păi, cine nu și-ar dori o aventură alături de un erou legendar care învinge cu orice preț creaturi ale răului, ca zmeii? Eu cu siguranță aș vrea așa ceva.
      Cât despre actorii din „Baltagul”, să știi că aș avea multe să-i întreb. Am discuta despre obiceiuri, tradiții, despre cartea în sine și despre cum a fost să interpreteze acele personaje. Ar fi genial! ♥

      Lecturi plăcute și ție!

      Ștergere