duminică, 25 decembrie 2016

Dashing Through the Snow Book Tag

Am primit un alt tag minunat de la Roxi și țin să-i mulțumesc pentru că mă nominalizează la toate tag-urile acestea frumoase.

Am încercat să traduc cât de cât aceste cerințe.

1. O carte pe ți-ar plăcea s-o găsești sub brad. 

2. O carte pe care ai citi-o în timpul sezonului de Crăciun.

Cu ocazia asta le mulțumesc autorului și editurii Univers! 


3. Filmul tău preferat de Crăciun. 

Pe lângă filmele Singur acasă îmi place să mă uit la animații. Azi am văzut Viața și aventurile lui Moș Crăciun, o animație genială făcută după cartea cu același nume scrisă de Frank Baum. 


4. Îți place zăpada?

Da. Îmi place să merg afară și pur și simplu să mă joc în zăpadă, să o arunc în aer ca și cum ar fi praf de zâne, să mă cațăr pe troiene ca și cum ar fi Alpii sau marele Everest, mai ales că am o motivație destul de mare cu o soră mică și rapidă ca un titirez care trebuie să-și consume energia cumva (iar eu par întotdeauna varianta cea mai bună).



5. Numește un personaj cu care ți-ar plăcea să petreci ziua de Crăciun. 

Elizabeth sau Jane din Mândrie și prejudecată.

6. A da sau a primi? 

Îmi place mult să fac cadouri celor dragi sau chiar celor pe care nu-i cunosc atât de bine, cum a fost la Secret Santa. E distractiv și suspansul e foarte mare gândindu-te dacă o să-i placă sau nu. Și bucuria pe care o faci oamenilor cred că e o sursă foarte bună de bucurie personală. 

Pe de altă parte, îmi place și să primesc. Dar a primi și a dărui nu se referă doar la lucruri materiale; mie îmi place mult să dau sau să primesc îmbrățișări. E un obicei deja, care mă face mereu să mă simt mai bine. Iar timpul pe care-l petrec cu alte persoane e un cadou minunat pentru ei, și sunt sigură că fiecare și-ar dori să petreacă mai mult timp cu o anumită persoană. Și a te ruga pentru o persoană înseamnă a dărui.
Gândește-te la un copil căruia îi dăruiești o jucărie: devine entuziasmat și e foarte, foarte bucuros.  A dărui și a primi, dar mai ales a dărui, căci de aici începe și a primi, sunt lucruri inefabile! 

7. În ce loc ficțional ți-ar plăcea să petreci Crăciunul? 

În împărățiile mărețe și frumoase descrise în basme. Oricare dintre ele. 



8. Cea mai scumpă amintire de Crăciun?

Ah, am multe amintiri frumoase, dar aleg să vă spun că atunci când aveam vreo trei ani m-am trezit în dimineața de Crăciun și am mers cu mama la brad. Am găsit sub el un urs de pluș pe care încă-l mai am și în momentul de față e ursoaica Cocolina pe care și soră-mea o îndrăgește foarte tare. Țin minte că magia m-a năpădit în momentele acelea și am îndrăgit instant jucăria. Totul a prins un contur mai sclipitor și parcă în clipa aceea am știut că jucăria aia o să fie un tovarăș de viață ani întregi. De atunci, mereu mă simțeam în siguranță când aveam jucăria cu mine și simțeam că sunt capabilă de magie când mă jucam cu ea. Magia s-a produs în momentele de sub brad...




9. Poți să spui Christmas de trei ori la rând foarte repede și să pronunți corect?

Da. Nu a fost așa greu. 
Crăciun fericit!

Ho-ho-ho,
Simina.

2 comentarii:

  1. Hmm, ar fi o idee să vedem si noi desenul acela. Jane sau Elizabeth din Mândrie şi prejudecată 😍 îți recomand cu toată încrederea Micutele doamne - Louisa May Alcott. Este absolut minunată. Nu zic mai multe, i-ai pierde gustul.
    Sărbători fericite, Simina!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Animația e foarte bună și plănuiesc să citesc și cartea. :)
      Mulțumesc de recomandare, o pun pe listă! ♥ Dacă spui tu că e minunată... atunci trebuie citită cât mai repede! Mi se pare că am mai auzit de ea. :D
      Mulțumesc, sărbători fericite și ție!

      Ștergere