sâmbătă, 24 decembrie 2016

Festive Christmas Book Tag


Am fost nominalizată la un tag foarte drăguț de către Oni de la Books vs Reality, căruia îi mulțumesc.

Am încercat să traduc cerințele acestui tag, așa că nu vă garantez că am excelat în a o face. Să-i dăm bice!

1. O familie ficțională cu care ți-ar plăcea să petreci cina de Crăciun? 

Cred că aș alege familia Janei din Mândrie și prejudecată de Austen, neapărat alături de Darcy, Bingley și verișorul Collins cu soția lui.

2. Un anumit element livresc pe care ți-ar plăcea să-l primești cadou? 


Cănile acestea sunt foarte frumoase!


Și bluza aceasta, să fie o mărime mai mare, o bluză mare și lălâie, numai bună de purtat în casă, într-o zi în care citesc.

3. Un personaj ficțional care crezi că ar face un elf de Crăciun perfect? 

Un elf? Adică să împartă cadouri și să fie în spiritul Crăciunului? Hmm, cred că Noah din Mara Dyer. Începutul, nu numai pentru că e foarte bogat, ci și pentru că el cunoaște sentimentele celorlalți și așa ar ști să facă niște cadouri perfecte.



4. Potrivește o carte cu o melodie de Crăciun, care să se îmbine perfect.

Poveste de Crăciun și colinda We wish you a merry Christmas.


5. Bah Humbug. O carte sau un personaj fictiv de care ai fost dezamăgită și ar trebui să fie pus pe lista de obraznic?

Robert Eisner din Domnișoara Einstein de Philip Sington.


6. O carte sau un personaj fictiv care crezi că merită mai multă dragoste și apreciere și să fie pus pe lista celor buni?

Domnul Iliuță din Elevul Dima dintr-a șaptea, chiar dacă inițial nu a crezut în proiectul arpetiștilor și avea impresia că e doar o joacă de-a băieților. Nu că ar fi neapărat pus pe lista celor răi, însă profesorul Iliuță a fost mereu cinstit cu liceenii și i-a ajutat, mereu de partea lor. 


7. Roșu, auriu și verde. O copertă care te face să te simți în spiritul Crăciunului. 


8. O carte sau o serie pe care o iubești atât de mult, încât vrei ca toată lumea s-o găsească sub brad anul ăsta ca s-o poată citi și iubi de asemenea? 


E genială. 

Dau acest tag mai departe tuturor celor care doresc să-l facă.

Crăciun fericit și lecturi crăciunești! 

Ho-ho-ho,
Simina.

2 comentarii:

  1. Vai, ce frumoase sunt cănile acelea! Daa, o bluză mare și lălâie și... călduroasă!
    Cred că ai citit și Nils H de Selma, nu? Parcă i-ai făcut și recenzie. Sigur o să-ți placă și cealaltă carte! ♥♥♥
    Oh, Mara Dyer? :))) E o întreagă nebunie cu cartea asta în rândul fanarturilor și chestiilor de genul ăsta. :D

    Lecturi frumoase să ai! ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău că văd comentariul tău abia acum. Whatever...

      Da, am recenzit „Nils Holgersson”. Minunată carte.
      Și da, am văzut și eu fanarturi cu Mara Dyer... Am inclus unul și-n postare, hehe. Păi, cartea a fost în regulă, i-am dat 4 stele pe GoodReads, asta pentru poveste și pentru faptul că m-a făcut curioasă de ceea ce se întmplă mai departe. Stilul și felul în care e scrisă nu m-a impresionat în mod excepțional. Vezi că i-am scris recenzie, poate te inspiri de-acolo și o citești și tu. :D

      Ștergere