joi, 1 decembrie 2016

La mulți ani, românilor! #1decembrie


La mulți ani, românilor!

Azi, pentru că e întâi decembrie, m-am gândit să scriu ceva și aici și, evident, să vă urez la mulți ani. Știu că mulți vor spune că cei care fac ca mine sunt ipocriți. Asta pentru că mulți au impresia că românii își iubesc țara doar de întâi decembrie și în celelalte zile o consideră total altfel. Dar îmi permit să spun că nu-i așa; și știm cu toții că fiecare ne-am dori să prosperăm mai mult, să fim mai buni și țara noastră să fie mai prosperă; și ca să fim mai buni și țara noastră să fie altfel,  noi trebuie să ne mișcăm. Eu, tu, fiecare! Nu el, nu ea, nu ei! Pentru că eu trebuie să fiu schimbarea pe care mi-o doresc în lume! 

Revenind, România e parte din mine. România sunt eu. Și vreau să vă amintesc că România sunteți voi. Noi, adică, suntem România. Și țara noastră nu e așa cum o fac să fie alții; România e așa cum suntem noi, așa cum o facem noi să fie. Noi trebuie să luptăm pentru ea; cum s-ar spune, să continuăm tradiția. Alții au luptat pentru ea pe viață și pe moarte. Nouă - cel puțin momentan, deși nu-mi doresc să se schimbe asta, Doamne ferește! - nouă ni se cere să luptăm altfel. Să contribuim fiecare într-un mod pozitiv în evoluția acestei țări. Și nimeni nu spune că tu trebuie să faci cine știe ce; dar să iertăm, să iubim și să ajutăm putem cu toții. Să muncim pentru visurile noastre și să crdem că se poate, dacă vrem. Pentru că nu există nu pot, dar există nu vreau! Și acest nu vreau ne pune bețe-n roate. Să încercăm, să încercăm cu adevărat, și vom vedea că se poate. Dacă încercăm cu adevărat, reușim.

Și încă ceva: nu, nu mi-e rușine să spun că sunt româncă. De fapt, mă bucur că fac parte din această națiune. EU SUNT ROMÂNIA!

Și vă invit să vizionați un videoclip absolut minunat, care m-a emoționat și bucurat enorm. E vorba despre studenții de la Universitatea Essex din Anglia. Iată cum au celebrat ei bucuria de a fi român, aici.

La mulți ani, românilor!
Simina.

6 comentarii:

  1. La mulți ani, suflet frumos! >:D<

    *Îmi place tare mult cum ți-ai personalizat titlul blogului, arată super!*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mulți ani, românco!

      Mulțumesc tare mult, mă bucur enorm că îți place. :>

      Ștergere
  2. La mulți ani, români! La mulți ani, România! La mulți ani, Simina! Mulțumim pentru articolul acesta! Într-adevăr, noi trebuie să fim schimbarea! ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. La mulți ani, Simina! Chiar dacă am venit mai târziu pe-aici, tot îți urez la mulți ani. Și da, ai scris niște cuvinte foarte frumoase! Țara asta și noi merităm să ne mișcăm și să schimbăm răul în bine. Imposibilul poate fi posibil dacă încercăm cu adevărat! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Ade! Nicio problemă, ești oricând binevenită aici. :D

      Ștergere