duminică, 25 decembrie 2016

Secret Santa | Blogger edition: 2016 - Cadouri între bloggeri




Anul acesta am participat la un Secret Santa între bloggeri, lucru pe care îmi doream de mult timp să-l fac și atunci când mi s-a propus, nu am stat prea mult pe gânduri înainte să accept.


Acest Secret Santa presupune, după cum probabil bine știți, ca un număr de oameni să-și ofere reciproc cadouri. Nimeni nu știe de la cine primește cadoul și - evident - n-are voie să-i spună celui care trebuie să-i dăruiască un cadou.

Eu am primit un cadou foarte, foarte frumos de la Cristina Oțel, scriitoarea și bloggerița pe care o puteți găsi aici. Să vedem ce mi-a trimis dacă tot zice Simina că e atât de frumos.

Am făcut o fotografie și pachetului, desigur, însă nu a ieșit atât de bine și, pe deasupra, am ales să imortalizez tocmai partea pe care erau trecute adresele, așa că n-o să mai atașez imaginea cu coletul aici. Oricum am mai spus că n-a ieșit atât de bine! 😆

Trebuie să menționez că am avut parte de ajutor la despachetare, din partea soră-mii, entuziasmată și ea. 😍
      În schimb, voi atașa fotografia cu prima carte primită: biografia artistei Adele. Am văzut această carte de black friday pe Elefant și mi-o doream destul de mult, având în vedere că Adele e una dintre cântărețele mele preferate. Îmi permit să spun că merită apreciată pentru faptul că e unul din oamenii care respectă muzica și își duce munca la rang de artă. Și coperta e foarte, foarte frumoasă, cartonată și cu o imortalizare a Adelei în timp ce cântă.
A doua carte primită e Tot ce nu ți-am spus de Celeste NG, pe care mi-o doream de asemenea foarte mult. Auzisem de ea și am observat că multă lume o citește, iar coperta e genială(!) și mă face foarte curioasă în legătură cu se ascunde în paginile cărții.
De asemenea, am primit un borcănaș (dacă îi pot spune așa) foarte drăguț care îmi place enorm de mult! Deocamdată l-am  pus sub brăduț, arăta prea bine ca să nu-și afle locul acolo, măcar în perioada asta - după aceea plănuiesc să-l așez frumos pe raftul cu cărți.
În frumusețea de mai sus erau și câteva cadouri micuțe, decorative, colorate și tare, tare frumoase. Îmi plac tare mult și am observat că la lumină strălucesc și pe materialul colorat în care sunt învelite se văd niște fulgi de nea. Și-au găsit locul sub brad, de asemenea. 😺
Tot în spiritul livresc am primit și două semne de carte cu autografele a doi scriitori! Am atașat și câte o imagine cu fiecare-n parte, mai sus. 😃
Am primit și două stickere în legătură cu cartea Dearly departed care îmi plac foarte mult, mai ales din cauza citatului bine-cunoscut de pe ele.
Am mai primit și un semn de carte inimioară, făcut de mână, pe care soră-mea l-a desfigurat puțin fără să vrea, desigur, și care îmi place enorm! ♥
Nu știu dacă vă dați seama ce e aici...
...e o brățară cu bufnițe! Trebuie să vă spun că am fost foarte entuziasmată de ea, căci îmi plac tare mult bufnițele! Brățara asta e genială, căci are mai multe bufnițe, nu doar una, și, și... și pur și simplu e genială! Vă las mai jos câteva imagini cu fiecare bufniță în parte:
Era și o corpniță printre bufnițe și mărgele, care îmi place la fel de mult!
Am primit și o ramă pentru fotografii care avea inițial imaginea cu fetița care se roagă (care îmi place de asemenea și am s-o pătrez), pe care am scos-o ca să pun o altă fotografie. Rama e albă, pufoasă, sclipitoare și tare, tare drăguță! Are la spate și un suport care rama să poată sta „în picioare”.

Mă bucur că am participat la acest Secret Santa, care a fost organizat de Oni de la Books vs Reality și Alexandra de la Pierduți în literatură. 

Cristina mi-a făcut un cadou genial pentru care îi mulțumesc din suflet! Parcă m-ar cunoaște de o viață, hehe!

Vă las și blogurile celorlalți cititori care au participat la acest Secret Santa, ca să vedeți ce au primit și ei:

Ștefi - Books and Stuff,   Daria - Cărțile Nopții,   Amalia - Cărți la puterea a doua,   Julia - Cărți cu colți, Cristina - Cristina citește și gătește, Oni - Books vs Reality, Roxana - Falling in love with books, Simona - Pălărisme, Roxana Adina - Gânduri despre cărți, Răzvan - Răzvan's bookshelf, Alexandra - Pierduți în literatură, Dweenie - The Fictional Universe, Ioana - Twistinmysobriety.

Crăciun fericit, cititori!

Ho-ho-ho,
Simina.

8 comentarii:

  1. Ahh, ce-mi plac cadourile pe care le-ai primit, sunt așa drăguțee! Să te bucuri de ele, să citești cărticelele cu drag și să ai parte de un Crăciun minunat alături de persoanele dragi ție! Pupiceei. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce cadou special ai primit, Siminaaa! Ce frumoase sunt! ♥ Și, de asemenea, două cărți superbe pe care și eu le am pe wish list. ^^

    Să te bucuri de acest cadou! Abia aștept recenziile cărților! Sărbători luminoase îți doresc! ☻

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Daria! Sper și eu să le citesc cât mai curând, sunt sigură că-s interesante. :D

      Ștergere
  3. Pufi-rama este absolut adorabila, imediat te duce cu gandul la iarna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaaa, exact! Nu prea se vede în imagine, dar sclipește toată. Parcă ar fi țesută din fulgi de nea! ♥ Abia aștept să aleg o fotografie pentru ea. :D

      Ștergere
  4. Vai, ce cadouri frumoasee! Abia aştept să ştiu cum ţi s-a părut ''Tot ce nu ți-am spus''.
    Și brățara e tareee frumoasă! Cred că-ți place la nebunie, cu bufnițele acelea. :D
    Geniale cadouri! Să te bucuri de ele! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, doar știi că-mi plac tare mult bufnițele. :D Și eu abia aștept să citesc „Tot ce nu ți-am spus”.

      Ștergere