miercuri, 21 decembrie 2016

Unboxing TârgulCărții.ro (Nou în bibliotecă - III)

  Acum ceva timp am primit un colet mai mare de la TârgulCărții.ro, unul dintre sponsori și am fost foarte încântată de cărțile primite, chiar dacă am știut dinainte ce se ascunde înăuntrul coletului. Sigur că de atunci am deschis coletul și chiar am citit trei dintre ele, iar a patra este în lecturare directă (Simina iar inventează cuvinte), și sunt deja pe la jumătatea ei.

  Pentru că așa cum am mai spus am primit mai multe cărți, am decis să pregătesc o postare de tipul unboxing cu poze și toate cele în care să vă arăt cărțile și să vă transmit entuziasmul meu. Să începem, deci!

  Nu am o imagine cu coletul, așa cum poate ar fi trebuit, daaar... putem trece peste asta direct la cărți. Suspansul nu se va pierde, sunt sigură, dacă vă spun că de la poartă și până în casă am tot sărit de entuziasm...


Prima pe listă e Coraline de Neil Gaiman, o carte pe care mi-o doresc de foarte mult timp. Auzisem multe despre autor și cărțile acestuia, iar ediția cartonată de la Editura Arthur e chiar mai frumoasă în realitate decât mă așteptam.



Următoarea carte e bine-cunoscuta operă a lui Exupéry, Micul prinț. Chiar voiam de foarte mult timp să citesc această carte; eram sigură că o să-mi placă și m-am bucurat enorm de mult când în sfârșit a ajuns și la mine. Am văzut înainte și desene animate, așa că eram curioasă să văd dacă acțiunea și personajele din desene se leagă cu cele din viziunea autorului. În curând, sper, și recenzia!




 Ne întoarcem la cărțile mai noi: Copila-Stea de Jerry Spinelli. Am văzut-o (neîntâmplător) pe Internet când căutam alte cărți, iar descrierea ei m-a intrigat. De altfel, coperta cu floarea-soarelui îmi place foarte mult (căci în mod special atenția mi-e captată mereu de florile astea, am ceva cu ele).



Ultima, dar nu cea din urmă, ne introduce iarăși în lumea stranie care se regăsește și în Coraline. Al doilea volum al seriei Miss Peregrine, Orașul pustiu se dovedește a fi genial, dar sper că autorul nu va face gesturi riscante, altfel voi fi nevoită să-i răsplătesc teribilismul cu un rating mai slab. Calmați-vă, sunt doar pe la două sute și ceva, deocamdată are loc o discuție calmă într-un tren și-mi place cum personajele găsesc cele mai neașteptate căi de scăpare.

Acestea fiind zise, mulțumesc enorm de mult librăriei și anticariatului online Târgul Cărții și vă invit să navigați printre titlurile de pe site-ul lor, aici. În curând vor apărea și recenziile acestor cărți frumoase, sper (perioada asta e foarte încărcată). Până atunci, vă invit să-mi spuneți ce cărți ați mai achiziționat sau primit ori dacă ați citit comorile de mai sus și vă urez spor la pregătirile pentru sărbători!

Ho-ho-ho,
Simina.

12 comentarii:

  1. Câte bunătăți ♥ Voiam și eu să-mi comand „Coraline”, dar nu știu ce să cred :)) trebuie să-mi fac o listă pentru 2017.

    Lecturi plăcute, Simiii! ♥♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, sper ca recenzia mea să te lămurească atât cât ar trebui lămurit un cititor înainte să citeascăc artea respectivă. :) Adică să-ți faci o „pre-părere” din care să tragi concluzia dacă să citești cartea sau nu. :D Și eu când am început s-o citesc parcă mă certam cu mine însămi, având în vedere „ce-am crezut și ce citesc”, dar în recenzie voi explica mai bine asta și sper să-ți ofer o părere relevantă despre „Coraline”. :))

      Mulțumesc, lecturi plăcute și ție! ♥

      Ștergere
  2. Omg, omg, omg, Siminaa! N-am văzut că au "Copila-Stea" pe site. :O Clar după ce o termin pe cea pe care mi-au trimis-o acum, le-o cer și eu pe asta. Cât despre "Coraline", ți-am zis că mereu am vrut să o citesc. Aștept să văd cum ți s-a părut ție. :D

    Lecturi frumoase și spor în tot ce faci! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. „Copila-Stea” m-a intrigat de prima dată foarte tare și chiar în timpul lecturii mi-a presărat în suflet tot felul de emoții și trăiri. :)

      Lecturi frumoase și crăciunești, Adinaaa, că tot vine Crăciunul! ♥

      Ștergere
  3. Am citit si eu volumul 1 din Miss Peregrine, mi-a placut mult. Sper sa il achizitionez in scurt timp si pe cel de-al doilea.
    Lecturi placute si Craciun fericit! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seria e genială! Să citești și cel de-al doilea volum, Madeline!

      Crăciun fericit și ție! ♥

      Ștergere
  4. Foarte dragute carti :D Micul Printam citit-o si eu si mi-a placut extrem de mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit-o și eu, sper să revin mâine cu recenzia. :D

      Ștergere
  5. Ce cărți frumoasee, Simina! Să le citeşti cu drag şi abia aştept recenziile tale! ❤

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce cărți faine, Simina! Aștept recenzie la toate. Eu n-am citit niciuna dintre ele dar toate arată foarte bine și cred că am să țin cont de recomandările tale, îndată ce scrii și recenziile.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere