luni, 23 ianuarie 2017

This or That Book Tag | Întrebări și răspunsuri

A venit vremea să fac și un tag... Sau, mai bine zis, să mă arăt mai des pe-aici. Așa că iată-mă!
Mulțumesc  Alinei pentru nominalizarea la acest tag. Iată regulile:
  1. Menționează creatorul tag-ului
  2. Menționează blogger-ul care ți-a transmis ție tag-ul
  3. Alege o opține din cele de mai jos
  4. Dă tag altor 5 persoane pentru a realiza acest tag.
Preferi cititul în pat sau în alt loc? 
Eu citesc aproape oriunde, deși e mai confortabil să citesc în pat. Nu există o a treia variantă care se referă la un câmp plin de flori și iarbă verde într-un amurg târziu de vară? Nu? Bine. Voi alege cititul în pat, presupun...

Personaj principal feminin sau masculin? 
Chiar sunt obligată să aleg una din două?! Nu am nicio problemă când personajul principal e băiat, chiar nu mă deranjează. De multe ori m-am identificat enorm cu personaje băieți. Vă spun eu, Tom Sawyer e unul dintre prietenii mei cei mai buni. Și Summy Skim din Vulcanul de aur. Un visător total. Daaar, presupun că mi-e mai ușor cu personajele feminine; cert e că probabil mă înțeleg mai bine (?).

Gustări dulci sau sărate? 
Fiindcă trebuie să ne păstrăm sistemul imunitar cât mai puternic, voi alege gustările sărate, deși îmi plac foarte mult dulciurile. 

Trilogii sau serii alcătuite din mai multe volume? 
Dar întrebările astea sunt chiar grele, fraților! De obicei, dacă îmi place foarte mult cum sunt scrise, prefer ca și cărțile să aparțină unei serii, asta fiindcă vreau să petrec cât mai mult timp cu personajele de care m-am atașat și să plec în mai multe aventuri. 


Narațiune la persoana I sau narațiune la persoana a III-a? 
Cu siguranță, mi-au plăcut cărți narate la persoana I, dar înclin spre persoana a III-a. 

Citire în cursul nopții sau în cursul dimineții? 
Fiindcă uneori în timp ce citesc seara până târziu încep să mă doară ochii, voi alege dimineața.

Librărie sau bibliotecă?
Mie îmi place tare mult să merg la bibliotecă, dar îmi plac și librăriile, fiindcă îmi place să am propriile cărți. Să-mi fie cu iertare, aici n-o să aleg. Voi încălca regula? Da! Hai în aventură

Cărți care îți provoacă râsul sau cărți care te fac să plângi? 
Am citit cărți geniale care m-au făcut să plâng și cărți geniale care m-au făcut să râd. Totuși, voi alege prima variantă. 

Copertă albă sau copertă neagră? 
ALBĂ.

Roman psihologic sau roman de acțiune?
...Bine, voi alege romanul psihologic. Și romanul de acțiune de asemenea, muahahaha!

Dau tag-ul mai departe tuturor celor care doresc să-l facă. :)

M-am distrat să fac tag-ul ăsta, deși a fost destul de greu să aleg. Voi ce ați alege? 
Simina.

16 comentarii:

  1. Phahaha, mă gândeam să fac și eu tagul ăsta, dar acum că am citit mai bine întrebările la tine (și răspunsurile mai ales), mi-am dat seama că e chiar greu să alegi. :)) La noi în loc de "sau" ar trebui să fie "și".

    Lecturi frumoase, Siminaa! *.*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa, chiar mă gândeam să nu mai aleg una din două dar apoi mi-am adus aminte de regulă și am catadicsit s-o respect, cel puțin parțial. :)

      Oricum, abia aștept să-ți citesc răspunsurile! Lecturi frumoase și ție, Roxi! ^_^

      Ștergere
  2. Nu cred ca as fi in stare sa aleg la vreuna sincera sa fiu. :) poate doar la partea cu naratiunea. In general, imi place mai mult persoana a III-a, desi nu e neaparat o regula.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Știu, știu, problematice întrebări. Dacă în momentul de față n-aș lupta cu o tuse groaznică și n-aș fi cu sistemul imunitar cam slăbit, aș alege gustările dulci (evideeeent, dulciuri!!) dar prefer să nu-mi aduc foarte des aminte într-o zi că... trebuie să renunț la ele (sau să moderez cumva consumul) fiindcă am destul de des probleme cu vitamina X și substanța Y sau alte chestii de genul, mai ales în sezonul ăsta rece.

      Am vorbit prea mult. :) Lecturi frumoase să ai!

      Ștergere
  3. Ce întrebări greeeeeeeeeeele! Totuși, eu prefer să fie o femeie personajul principal. O înțeleg mai bine și mă înțelege mai bine. Drept îi, n-am avut parte de așa niște personaje masculine încât să mă atașez de ele foarte tare și să simt că mă înțeleg și că le înțeleg foarte bine. Tom Sawyer, poate, dar în rest... Nu prea știu :l Oricum, tot femeie aș prefera să fie personajul principal. Și aș prefera gustări sărate. Slănină și ceapă, n-ai pomenit de asta, și ești ardeleancă. Păi să nu ne supărăm?! ZI TU!
    HAHA, lecturi frumoase-ți doresc :D Eschivato. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eeeei, nu se poate! Huck Finn? N-ai citit aventurile lui? Tot de Mark Twain sunt scrise. Ajută un negru să evadeze și trece prin niște peripeții... Genială carte, să știi, mie mi-a plăcut mult. Nu merită lăsată așa, la o parte, mai ales când ești un iubitor de aventură! :D
      Poate și eu înțeleg mai bine personajele feminine și probabil personajele feminine mă înțeleg mai bine. Da. Dar Summy Skim e genial. Dacă n-ai citit „Vulcanul de Aur” al lui Verne, trebuie s-o faci. Summy e un visător incurabil (și blond). Și are o casă la țară, și-i place să contemple peisajele din împrejurimile ei. Și... și... De ce să-ți spun prea multe? Pune mânuța pe carte! :)
      (Eu, eschivată? Eu? Hai, serios... Poate. (: )

      Ștergere
  4. Ce-mi plac răspunsurile! ❤ L-am făcut şi eu. Poate vrei să arunci o privire peste el ^-^

    Lecturi frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aaa, mă bucur mult! Abia aștept să-ți citesc și ție răspunsurile. :D

      Ștergere
  5. ce dragute sunt raspunsurile ! :D. Eu nu pot citi dimineata, cu toate ca as vrea, dar nu am timp. E fain cand poti citi cu lumina naturala. De aceea, imi place vara. Citesc cu fereastra deschisa cand e cald afara si imi place cum razele soarelui se perinda pe paginile cartilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi place tare mult lumina naturală. Nu numai pentru faptul că e minunată pentru scris/citit, dar mai ales pentru fotografie. Am văzut și fotografiile pe care le faci tu cărților, sunt geniale!! Lumina naturală își face treaba, mai ales combinată cu talentul tău. :)

      Lecturi frumoase să ai, Gabriela! ♥

      Ștergere
  6. Frumoase răspunsuri! Eu nu știu dacă aș putea alege între gustări dulci sau sărate. E o dilemă! =))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Haha, așa e. În ultimele zile am cam luat-o spre dulciuri, ce-i drept, dar trebuie să mă limitez la un consum moderat, să nu dau în extreme iară. Pupici!

      Ștergere
  7. Îmi plac răspunsurile tale, mersi că te-ai uitat și la ale mele :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heei, merci c-ai venit pe-aici. ^_^ Și ale tale mi-au plăcut tare mult. :D

      Ștergere
  8. Ce gusturi diferite avem, vai! :))

    Lecturi frumoase, Simii! ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hahah, oamenii sunt diferiți, într-adevăr. Asta e, de fapt, unul dintre lucrurile care ne fac pe toți atât de speciali și, uneori, atât de apropiați. :D Și-apoi, fiecare avem de învățat ceva nou de la celălalt, așa că diferențele nu strică. Unitate în diversitate! ^__^

      Lecturi frumoase și ție, Tigru! ♥

      Ștergere