duminică, 12 iulie 2015

The sick book TAG!

Salutare, dragii mei cititori. 
 Am primit un tag de la Andrei, tare interesant. Așa că îl voi face și eu.

1. Diabet: O carte dulce, extrem de dulce. 
Hmm, aceeași întrebare... în ce sens ?  Cred că ar putea fi „Bertoldo și Bertoldino” o carte pentru copii, frumoasă și tare amuzantă.


 2. Varicelă: O carte pe care ai citit-o odată, dar nu o vei mai deschide vreodată.
Am deschis-o în PDF, „Fluturi” de Irina Binder. Am rezistat mai mult ca Andrei, câteva capitole, dar ce-i drept nu am mai vrut să aud de carte. E atât de... dramatică, in sensul că vrea doar să ne impresioneze prin acea dramă, și atât. Și apoi, n-are nimic interesant, ci doar veșnica poveste de dragoste a fetei rănite de acel badboy cu inima atât de împietrită ! Mai lasă-mă. 

3. Gripă: O carte contagioasă care s-a răspândit ca un virus.

Iarăși, „Fluturi” și cam tot ce e scris de John Green, și mi se pare mie cărțile lui Jules Verne, în colecțiile ziarelor, cu acele coperți plictisitoare...


4. Ciclul: O carte care o citeşti în fiecare lună, an sau mai des.
Poveștile pe care i le citesc surorii mele :))  Se prea poate ca unele povești să se repete de cincizeci de ori pe lună. 

5. Insomnia: O carte care te-a ţinut trează toată noaptea.
Eu zic că ar fi „Aventurile lui Tom Sawyer” și ale lui Huckleberry Finn.

6. Amnezie: O carte pe care ai uitat-o şi a eşuat în a lăsa o impresie puternică în mintea ta.
Jurnalul secret al Laurei Palmer. Nu mi-a plăcut mai mult, și chiar așteptam atâtea de la cartea aia pe care abia am așteptat să o termin pentru că devenea din ce în ce mai grandomanică și ipocrită. Recenzia aici.

7. Astm: O carte care ţi-a luat respiraţia (care te-a impresionat).
Femeia în alb de Wilkie Collins. Îi bat la cap aproape pe toți cei pasionați de lectură s-o citească (până o citesc),Recenzia aici

8. Malnutriţie: O carte care te-a lipsit de a mai vrea să mănânci.
Iți mulțumesc Doamne că n-am avut parte de așa ceva. Dar „Jurnalul secret al Laurei Palmer” a avut câteva scene de oftică, la care... trebuia neapărat să te lipsești de mâncare. Dacă aș fi citit „Fluturi” (toată cartea) sigur nici acum nu aș fi scăpat de malnutriție.

9. Boală ,,călătoare”: O cartea care te-a luat într-o ,,călătorie” prin timp şi spaţiu.
„Sera” de Brian Aldiss și ar mai fi. Ar mai fi... Pinocchio. :))  Recenzia aici (pentru Serra)

Cam ăsta a fost tag-ul. Îl dau mai departe lui Pufuleț și oricui mai dorește să-l facă.
Și desigur mulțumesc lui Andrei pentru tag. 

Simina S.  



3 comentarii:

  1. Haha, te lauzi că ai rezistat la Fluturi mai mult decât mine! :)) Băi, clar, trebuie neapărat să citesc „Femeia în alb”. :D Pe cuvânt, la următoarea comandă, dacă o găsesc, o adaug în coș. Și dacă mă dezamăgește, mvaaai!
    Succes!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper să nu te dezamăgească... dar nu cred c-o va face !
      Da, mă laud, pentru că m-a chinuit rău. Ziceam să-i mai acord șanse, dar am zis... stop, până nu faci indigestie.

      Ștergere
  2. Și eu am citit Fluturi, dar foarte puțin. Am rezistat... dar.... am am avut chinuri... chinuitoare. Te-ai prins?ok.
    Eu voiam să-ți spun fix înainte să-l faci, că mă simt rău. :)) Deci eram pe blog și voiam să-ți scriu că mă simt rău, LOL. :))

    RăspundețiȘtergere