joi, 3 septembrie 2015

5 cărți perfecte pentru piticii extrem de... (ne)îndrăgostiți de lectură (II)

Bună, dragi cititori ai mei !
Astăzi, după cum ama promis, voi continua seria articolelor de genul acesta. Primul îl găsiți aici.

Doresc să încurajez toți picii și copiii să citească. De aceea, a doua oară, vă propun încă cinci cărți superbe și frumoase, care să trezească setea de lectură a celor mici.

 Prima este o carte care pe mine m-a făcut să am o vacanță de Crăciun legată de cărți prin clasa a-II-a sau a-III-a. Este minunată, și deși e un pic mai lungă, dacă micii pici nu știu să citească, câteva momente zi de zi alături de ursulețul ăsta în care să-i citiți câte-un capitol va fi de-ajuns.
Doamne, nu am citit această carte, dar cu siguranță o vreau ! Deși nu mai sunt de nouă-zece ani, sau chiar mai mică, tot vreau să o citesc mai ales că are o copertă așa de drăguță.
Un prieten mi-a vorbit despre ea, și dacă el ca și copil a putut fi absorbit atât de mult de ea, păi cred că fiecare copil va putea fi absotbit în totalitate de basmele cheiței de aur și a viteazului din carte.
De fapt, aceasyă carte poate fi citită și de adulți, și chiar am să-i fac o recenzie.
E superbă !



Aceastea au fost recomandările mele de azi. Fiți pe fază, în curând revin cu o nouă postare pentru piticii (ne)îndrăgostiți de lectură.
Voi ce cărți din copilărie recomandați ? 
Simina S.

4 comentarii:

  1. Frumoase recomandări, mi-ar prinde bine una din aceste cărți pentru a o convinge pe sora mea mai mică să citească. :)

    PS: blogul arată adorabil!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumeesc !
      Și eu am o soră mai mică, peste câteva zile face șapte ani. Ea e îndrăgostită de cărți, însă este un caracter foarte... nehotărât și încăpățânat. Eu îi citesc mult, încearcă și povești sau cărți de colorat care au povești. Fii pe fază și în curând revin cu noi postări de genul. Pupici !

      Ștergere
  2. Am dat și eu în mintea copiilor, chiar aseară m-am uitat la Alice în Țara Minunilor, filmul lui Tim Burton.Mi-a plăcut foarte mult și pot spune că nu e doar pentru copilași. Are multe mesaje frumoase și personaje foarte bine definite.

    În copilărie mi-a plăcut foarte mult să citesc cărțile din colecția „Goosebumps”. Le împrumutam de la biblioteca școlii și așa am început să citesc. Îmi pare rău că acum nu se află și în biblioteca mea. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, și eu l-am văzut, cred că anul trecut, cam după ce am citit „Alice în țara minunilor”. Trebuie să spun că filmul a fost puțin schimbat, pentru că sfârșitul, adică lupta cu acel zombi/dinozaur nu apărea și în carte. Acum sper să citesc „Alice în Țara Oglinzilor” și cărțile din colecția de care mi-ai zis. Mulțumesc pentru vizită !

      Ștergere