luni, 2 mai 2016

De Paști. Puișori, ouă, viață de pisică și fotografii... și cărți.

 Salutări !
Mă gândeam să mai fac o postare din acelea mai... de ocazii speciale. Nu că fiecare zi n-ar fi o ocazie specială. Dar pregătesc un articol și despre asta.

Mă gândeam să includ aici câteva fotografii mai recente, mai copilăroase, mai... de Paști.
 Și cum pe-aici pe la mine sunt destule ouă vopsite și destui pui de găină, m-am gândit la o sesiune foto de primăvară. uitați ce-a ieșit:

 Pui de gâină. Și ouă de găină.
 Ăștia trei au început să plângă văzând că-i luăm de lângă mama lor. Piscuitul lor asurzitor ne-a determinat să-i ducem înapot, după ce am reușit să le facem câteva fotografii, nu tocmai reușite. Simina nu-i o fotografă bună dar încerc să perseverez.
 Asta-mi place tare. Parcă l-a fi găsit pe ăsta micu'-n iarbă !
 Și flori albastre. Puiul piuia după mama sa.
 Și alte flori albastre.
 Și acum ne întoarcem la ouă. :)
 Unul dintre ouăle vopsite-n roșu și primenite cu niște chestii drăguțe pentru ouă.
 Și altul. Care de altfel mi se pare foarte frumos.



 Iar ăsta e moțatul - sau moțata - Dianei, sora mea.






 Iar acum, două cărți de care doresc să mă apuc. Doamne-ajută !
 Asta-i roman polițist, tare mi se pare interesantă.
 Pe aceasta a citit-o și mama, by the way, și cum e din universul satului și cred că e și clasic, abia aștept.
 Ce să faci... când îți pui sora să fotografieze cărți, primești și bonus:




 Iar aici sunt poeme japoneze, haiku. Am împrumutat o carte de la bibliotecă, cu haiku scris de un român. Sunt minunate. Nu toate reușite, dar care sunt reușite și le găsești un sens în morala adevărată sunt minunate. Vreo două exemple.


Ei bine, despre această carte de haiku nu mai spun nimic, deoarece am să-i fac recenzie, Doamne-ajută. Dar vă spun că sunt foarte frumoase, în orice caz. Nu am apucat să le citesc pe toate, dar am s-o fac. :)

Nu pot spune mai multe, decât să vă mai las câteva fotografii pe-aici. :)
Simina.



Da,  boss ! Asta-i viața de pisică !


Salutări!


4 comentarii:

  1. Vai, cât de drăguțe sunt pozele! Mai ales pisica și puișorii! Ce dor mi s-a făcut de puișori, când eram cu buni și erau și puișorii!
    Ce cărți interesante! Nu am auzit de ele, dar simt că și mie îmi plac cele polițiste, am și eu câteva prin bibliotecă.
    Mulțumim de pozele minunate, Simina! Te pup! Spor la citit! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Daria ! Pisica mea (sau mai bine zis pisica și motanul) s-a relaxat bine ieri. Plus că m-a lăsat să-i fac fotografii. Spor la citit !

      Ștergere
  2. Waa, ce frumoase sunt ouăle! Sunt cumpărate așa sau le-ai vopsit tu? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unele le-am făcut printr-o metodă veche, pot spune de-a bunicilor și mămicilor, cu frunze și ciorapi de mătase. :)) Celelalte, cu berze etc. sunt vopsite-n roșu apoi cu apă fierbinte este pus un fel sticker pe ele, din plastic. :)

      Mulțumesc frumos și te mai aștept pe-aici !

      Ștergere