marți, 3 mai 2016

Leapșă: Beautiful book covers

Hristos a înviat !

Mulțumesc Dariei de la Cărțile Nopții pentru nominalizare. Ea a fost nominalizată de Forever Lost In  Literature Să începem.

1. Alege cele mai frumoase 5 cărți din colecția/biblioteca ta.

Cred că se referă la copertă. Ok, să vedem. 



2. Alege o carte frumoasă care să reprezinte culoarea ta favorită.

3. Alege o carte frumoasă care reprezintă ultima ta culoare favorită.
 Nu prea știu... așa că voi atașa o carte cu o copertă frumoasă.
4. Alege coperta clasică favorită.
Nu prea știu dacă e clasică.

5. Alege coperta ta favorită de la o carte pentru copii.
Chiar două. 


6. Cumperi de multe ori cărți numai pe baza frumuseții comperții?
Dacă este o carte care nu mi se pare interesantă, atunci nu o cumpăr.
7. Care carte exemplifică cel mai bine ideea ta de carte bună?


Vă doresc spor la citit și toate cele bune. Mulțumesc că ați citit tag-ul, vă invit să-l faceți și voi ! :) 
Simina. 

6 comentarii:

  1. Adevărat a înviat!
    Ce cărți frumoase ai ales! Mă bucur că ai avut timp să îl faci! :)
    Spor la citit cărți frumoase! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru nominalizare și lecturi frumoase și ție !

      Ștergere
  2. Ce raspunsuri faineee! Din pacate eu nu am citit nicio carte, din cele de mai sus. Lecturi placutee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei, nici eu nu le-am citit tocmai pe toate, însă plănuiesc. Și bine ai venit pe blogul meu !
      Lecturi frumoase în continuare!

      Ștergere
  3. Hihi, foarte drăguță leapșa, iar răspunsurile, pe măsură! :D
    Cred că o s-o fac și eu când o să mai treacă perioada asta infernală cu teze/teste.
    Spor la citit și o seară frumoasă!
    http://thoughts-about-books.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere