joi, 23 iunie 2016

Proiect: „Cărți uitate”, să ne unim... și... să readucem cărțile uitate !

Salutări !

Știu că am de adresat câteva - multe - scuze cititorilor mei pentru lipsa de activitate... însă sper să mă pot revanșa. Îmi pare foarte rău pentru că am lipsit, pentru că nu am fost mai harnică, și-mi cer iertare de la voi. Sper să mă iertați și să îmi citiți blogul în continuare, să fiți în continuare alături de mine.

Există cărți uitate. Da. V-am povestit despre câteva în niște recenzii. Articolul ăsta va fi despre ele, mai bine zis despre faptul că sper ca și ele să fie readuse. Există cărți care nu apar nici măcar pe GoodReads, cărți bune, care zac în biblioteci și care, din păcate, nu mai sunt atât de cunoscute.


Acum, desigur, nu sunt cărți precum cele ale lui Dostoievski, dacă erau astfel de cărți celebre probabil că acum erau pe GoodReads și lipseau din proiectul ăsta.

Cărțile despre care vorbesc sunt bune, deși nu sunt nu știu ce opere premiate, însă sunt cărți pe care le-am citit și eu le recomand din tot sufletul.

Ca să trec mai repede la subiect, vreau să demarez un proiect prin intermediul căruia, cu ajutorul vostru, să le readucem pe cele care merită citite. Știu că pare ceva greu, știu că poate acele cărți uitate vi se pare imposibil de readus în librării, însă eu cred că se poate !

Sunt cărți pe care mulți le caută, însă nu le găsesc, pentru că exemplarele sunt puține rămase și nici pe internet nu prea sunt de găsit. Însă unele sunt cărți din care avem ce învăța, care cred că merită citite și care, nu în ultimul rând, cred că merită atenția editurilor.

Știu, pare imposibil. Dar nu e ! Nu putem face lucruri mari, într-adevăr, sau cel puțin nu prea multe, dar putem face în afară de puținele lucruri mari, putem face multe lucruri mici cu multă dragoste !

Acum, desigur, pentru că pomeneam de GoodRead.ro, am să mă adresez lor. Și știu că nu va fi ușor. Dar ei sunt echipa care mă pot ajuta să fac acest proiect cunoscut, echipa pe care mă bazez, echipa care cred că va face tot posibilul ca și cărțile acestea să existe măcar pe GoodReads. Știu, și pentru ei e greu, depun foarte multă muncă, un proiect în plus ar fi și mai multă oboseală, dar simplul fapt că m-ar ajuta să fac acest proiect cunoscut ar fi destul. Pentru că o dată ce voi, GoodRead.ro veți dori să vă alăturați acestui proiect, cred că și ceilalți, vorbesc despre edituri&others, vor dori să se alăture.


Nu, ăsta n-a fost un reproș. Vreau să mă ajutați. Și nu e un capăt de lume dacă nu acceptați. Și, la fel, nu e un capăt de lume dacă acceptați puțină trudă în plus.

Și acum chem, desigur, și ceilalți bloggeri la proiect. Vă chem pe toți.

Acum, pentru cine se oferă, dacă banner-ul ăsta nu-i acceptat, să-mi facă altul, de dragul proiectului. Știu că n-a ieșit prea bine - hai, serios, nu mă pricep la editat - dar acum cred că e destul de bun și sper să se afle cineva care să dorească să facă altul, dacă nu-i place cuiva.
Am de gând ca în fiecare săptămână, sper, să vă prezint printr-o recenzie una sau două cărți uitate, citite de mine, cărți care, repet, merită citite. 

În special cărți pentru copii.
Vă cer să-mi lăsați părerile voastre în comentarii și să răspândiți acest articol, alături de banner-ul amintit mai sus. Mulțumesc !
Simina.

6 comentarii:

  1. Un proiect foarte interesant, Simina! E o idee minunată să le arătăm cititorilor că sunt şi alte cărți din care putem învăța multe lucruri. Eu sunt pregătită, vreau să fac parte din acei cititori care aduc către cunoaştere cărțile pierdute. :)
    Te pup, mult succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Să le aducem, pentru că, of, atâtea nume frumoase s-au ascuns în spatele pseudoscriitorilor care-și dau aere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, ai dreptate. Mulțumesc pentru susținere ! :D

      Ștergere
  3. I'm in! Este un proiect destul de interesant si sper sa aiba rezultate bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Găsești la rubrica de mai sus, „Cărți uitate” câteva informații în plus, chestii puse la punct, cât și link spre prima recenzie. :)

      Ștergere