joi, 21 iulie 2016

17 ilustrații care te vor inspira să pui mâna pe o carte

Salutări !

Revin cu un articol mai relaxant, unde voi împărtăși câteva ilustrații frumoase despre lectură. Sunt niște ilustrații foarte sugestive, pe care poate le-ați văzut și aici, pe pagina de Facebook a blogului, dar sunt sigură că nu pe toate. Să începem !

















Sper că ilustrațiile v-au inspirat  să puneți mâna pe o carte. Știu, uneori pare greu, chiar și pentru mine. Sper că ilustrațiile vi se pare interesante și aștept părerile voastre în comentarii. 
Simina.

14 comentarii:

  1. Cât de frumoase sunt pozele! Chiar m-au făcut să-mi crească pofta pentru lectură, sunt aşa frumoase şi îți dau o inspirație şi un sentiment de pace şi iubire!
    Mulțumim mult de imaginile superbe! ❤ Lecturi frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc și eu, Daria, pentru cuvintele frumoase. :)

      Ștergere
  2. Vaaii, nu pot să cred! Cât de frumoase sunt toatee, le ador!
    Mulțumim pentru minunatele ilustrații cu care eu, cel puțin, mi-am bucurat privirea! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult, Adina ! :)
      Mulțumesc și eu pentru cuvintele tale frumoase. :)

      Ștergere
  3. Bună Simina!
    Frumoase ilustrații ai ales pentru astăzi!
    Cumare plăcere m-am înscris,numai că poza nu mi-a apărut!
    Un weekend plăcut îți doresc,draga mea!
    Pup,îmbrățișez și mulțumesc de vizită!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heei, se poate ca să nu-ți fi înregistrat înscrierea, se mai întâmplă, te invit să mai încerci o dată, și îmi pare rău pentru mofturile pe care le face Blogspot - sau cel puțin obiectul gadget.

      Mulțumesc pentru cuvintele frumoase, de asemenea. :)

      Ștergere
  4. Waa, ce faine-s! Toate imi plac muuult! <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merci, Robert, și te mai aștept pe-aici. :)

      Ștergere
  5. Să citești este, de fapt, o artă! :) Urăsc oamenii care spun că nu le place, deși ei nu au citit nicio carte. Cum își pot, de altfel, da cu părerea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Well, oamenii își dau cu părerea chiar și despre oamenii pe care nu-i cunosc. Datul cu părerea despre cărți pe care nu le-ai citit devine, în cazul de față, o nimica toată ! :)

      Ștergere
  6. Sunt destul de sugestive. Imi plac!

    RăspundețiȘtergere