joi, 20 octombrie 2016

2 ani cu SIMINA'S BOOKS

Salutări,

și la mulți ani! Azi blogul împlinește doi ani și, implicit, împliniți și voi x zile sau săptămâni sau ani de când îl urmăriți. Oricât ar fi, ori că mă urmăriți de când am început să scriu aici sau că prima dată mi-ați citit blogul ieri, nu contează. La mulți ani vouă, la mulți ani mie, la mulți ani nouă!

Îmi pare rău că nu am scris un articol despre asta ceva mai devreme azi. Școala îmi ocupă mult timp dar n-am să mă plâng de asta fiindcă știu că dacă m-aș strădui un pic mai mult ar fi mai bine.

Oricum, îmi pare rău pentru faptul că în ultima vreme nu am scris atât de des. Voi încerca să fiu mai activă și sper ca ideile mele să vă trezească interesul.

Nu am să spun prea multe, nu am să mă lungesc, vreau doar să vă mulțumesc și să vă amintesc să vă bucurați pentru asta, de fapt, să vă bucurați pentru orice și pentru tot din viața voastră. Îmi sunteți alături și știu că pot avea încredere în voi - sunteți prieteni tăcuți, la fel ca și cuvintele pe care le scriu. Ei bine, tăcuți în sensul că nu mă condamnați sau judecați. Și chiar dacă s-a întâmplat așa ceva, eu nu pot să numesc asta altfel decât critică constructivă.

Aici este articolul de anul trecut, când am împlinit un an. Acolo găsiți povestea blogului, dacă vă interesează să citiți.

Aștept sugestii despre cum ați vrea voi să fie blogul. Nu, nu am să renunț la subiectivismul personal, ci doar vă cer părerea.

Ei bine, da... Mulțumesc Domnului că sunt aici, că vă scriu, mulțumesc mamei care m-a sprijinit mereu (și care mă iartă deși o rănesc), mulțumesc Dariei, mulțumesc Angelei, mamei sale, care m-a ajutat enorm de mult și m-a încurajat, mulțumesc lui Andrei cel teoretic dublu (mai știi, nu?), mulțumesc Alinei și Ilincăi, Adina, Amalia, Laura care vine și comentează aici, îmi scrie, mulțumesc tuturor celor care mă citiți, vă știu pe toți, mulțumesc profesorului meu de română care m-a încurajat să citesc, dirigintelui care-mi cumpăra cărți de la anticariat și surorii mele, și tuturor sponsorilor, scriitorilor și editurilor/librăriilor cu care am colaborat și/sau colaborez, iar aici voi menționa TârgulCărții.ro și Editura ALLfa, mulțumesc Laurei cu Ticul și Andreiul ei, uf, mulțumesc tuturor și nu știu de ce m-am apucat acum să înșir mulțumirile astea, dar să știți că nu-s formale, ci sunt din suflet!

Sper să citiți asta: VĂ IUBESC! La mulți ani!
Simina S.

10 comentarii:

  1. La mulţi ani! Îţi mulţumim pentru blog! Inspiraţie, timp şi lecturi de care să te îndrăgosteşti îţi doresc. :) Ai un blog frumos, Simina. Să nu uiţi asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Anster! Mulțumesc și pentru că ești mereu aici și îmi scrii. Îmi faci mereu ziua mai frumoasă. :)

      Ștergere
  2. La mulți ani, Siminaa! :* şi tuturor :) scrii foarte frumos...îmi place că spui şi de Dumnezeu din când în când ❤
    Te pup, o seară frumoasă!
    P. S.: Scuze de întârziere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Maria! La mulți ani și ție!

      Dar fără Dumnezeu nu putem fi, nu? :)

      Nu-i nimic, nicio problemă! Eu am postat destul de târziu articolul.

      Pupici!

      Ștergere
  3. Laa mulți aani blogușorului tău! <3 Îți doresc inspirație din plin, cât mai multe cărți frumoase și colaborări cu toate editurile/librăriile de la care ai vrea să citești cărți! Nu te lăsa niciodată de scris, pentru că te face mai frumoasă și deosebită. >:D<

    Pupiceei :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce cuvinte frumoase! Mulțumesc mult, Adina! La mulți ani și țieee! Pupici!

      Ștergere
    2. Mulțumeesc. <3 Să știi că te-am nominalizat la un tag: http://thoughts-about-books.blogspot.ro/2016/11/the-pastry-book-tag.html Sper să-ți placă și să-l faci la rândul tău! >:D<

      Ștergere
    3. Sper să îl pot scrie și eu. :) Mulțumesc mult!

      Ștergere
  4. Îmi pare atât de rău că am întârziat!
    Dar, după cum ştii, te iubesc. Iubesc orice cuvânt scris de tine, orice frază, orice sentiment transmis prin ceea ce scrii. Ai un dar de la Dumnezeu care te-a făcut să te schimbi şi să ne schimbi pe toți prin felul în care ne povesteşti şi ne dezvălui secretele cărților citite de tine şi tainele cuvintelor sufletului tău.
    Îi mulțumesc lui Dumnezeu că am o prietenă şi, bineînțeles, o bloggeriță atât de minunată ca şi tine!

    Te iubesc, îți doresc mult succes cu blogul, la cât mai multă inspirație şi spor în tot ce faci! La mulți ani! ❤

    RăspundețiȘtergere