miercuri, 30 noiembrie 2016

The Book Gif Tag

Acum ceva timp am primit un tag foarte drăguț de la Adina și nu l-am scris, chiar dacă de atunci au trecut luni bune. Îmi cer iertare pentru întârziere și sper ca Adina să nu se fi supărat pe mine - dar firea ei e atât de amabilă încât, vă dați seama, mă nominalizează încă la tag-uri și îmi vizitează blogul indiferent de lipsa mea de punctualitate. 😊 Ești minunată, Adina! 

Și acum să trecem la tag-ul propriu-zis. Ideea este că Adina a ales zece cărți dintre cele citite de mine. Eu va trebui să-mi exprim părerea asupra acestor cărți printr-un gif; trebuie să fie puțin inteligibil, să vă dați seama de reacția mea cu privire la carte, să deslușiți măcar un pic din ceea ce simt eu pentru scriitura autorului. Și prima carte este...

1. Singur pe lume de Hector Malot


2. Domnul Tic și alte iubiri de pe Mușatini de Laura Baban 


(permiteți-mi să adaug că iubesc cartea aceea; am îmbrățișat-o de atâtea ori!)

3. Pădurea spânzuraților de Liviu Rebreanu 
(impresionantă!)

4. Prima iubire de I.S. Turgheniev



 5. Laptele negru al mamei de Cosmin Leucuța 

(fii serios!)

6. The American de Henry James 

(vai... distrugeri, distrugeri, distrugeri!)

7. Interviu cu un vampir de Anne Rice 


8. Palatul Râsului de Jon Berkeley 


9. Femeia în alb de Wilkie Collins


10. Casa secretă de Edgar Wallace 



Hehe, sper că v-a distrat acest tag. Mulțumesc încă odată Adinei pentru el! La rândul meu îl pasez tuturor celor care doresc să-l facă! Scrieți-mi în comentarii dacă doriți să vă aleg zece cărți dintre cele citite de voi (puteți să-mi puneți la dispoziție mai multe de zece variante ca să am de unde alege în caz că nu aveți blog/nu vă cunosc) și am să aleg zece cărți despre care să vorbiți prin... gif-uri

Simina. 

6 comentarii:

  1. Interviu cu un vampir hahhahahahahahaha. Si mie mi-a lasat exact aceeasi parere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe, mă bucur că într-o oarecare măsură avem aceleași gusturi. :) Din păcate, „Interviu cu un vampir” nu mi-a prea plăcut și nu am găsit cartea ca fiind într-adevăr o capodoperă. Sigur, păerea mea e subiectivă. :D

      Ștergere
  2. Hihihi, ce mă bucur că ai făcut tag-ul! Draga mea, nu contează că l-ai făcut mai târziu, contează că l-ai făcut. Uneori nici eu n-am timp de blog (lacrimă) și îl neglijez, dar asta e, revenim noi în forță în alte perioade.

    Foarte drăguțe gif-urile! Lecturi frumoase și zile vesele! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, Adina! ♥ M-am distrat mult făcând tag-ul și căutând gif-urile.
      Lecturi frumoase și ție!

      Ștergere
  3. Uuuu, „Casa secretă” te-a surprins în vreun fel? Tipul din gif pare ciudat de uimit. :)

    RăspundețiȘtergere